Düş Peşin(m)de

Düş Peşin(m)de
@0987kitap
Ben "Düş". Kapalı sandıktan her şey çıkar, dua edelim de, Cehennem çıkmasın... S.T.
Kokusu Kalsada Ölüm
Bir kuru güldür artık Kökü toprakta olsada, Yapraktan suyu çıkmaz artık. Bir kuru kokusu kaldı, elimde. Başka nece anlatılır ki, acısı... "..." S.T.
Şiir
Reklam
Bir bakarmıyız...
Şu güzelim site de, son bir hafta paylaşılan o kadar gereksiz yazıdan, siteye kitap bilgisi için ilk bu yazıları okusa, zaten face, twe.. var diyerek çeker gider di, her hal de. Evet haklı olunduk sebepler var, adam bir “bayanın” “nick’inic kullanarak şiir yazmış “ahlaksızca”. Ve isyan etmek te haklı. Şikayet edilecek bir alan yok mu? Madem yok "site editörleri" uyuyor mu? Ya da şu kirlilik hiç mi onları rahatsız etmiyor, çok merak ediyorum...
1000Kitap
Görüntü kirliliğini çöplükte aramamak lazim
Şu güzelim siteyi sevgililer pistine cevirdiniz... Suc siz de degil esasin da, yönetim de.. Kültürel kareleri barindırmayanin bura da ki üyelik te kalması nedir. Belli bir katogori kuralı olmalı bence!.