İrem YILDIRIM

İrem YILDIRIM
@0Matmazel0
İnsanları çözemediğimi fark ettim ve kitap okuyup yazmaya karar verdim. Çünkü fark ettim ki; insanı anlamanın yolu, onu okumaktan geçiyormuş.
Öğrenci
İzmir
Adana, 3 Eylül
5 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
İnsanlık
Herkese ev olabilecek kadar büyüktü aslında dünya. İnsanlar neden bu kadar açgözlü? Neden ilk fırsatta komşusunun evine çöktü? -İrem YILDIRIM
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlık
İnsanlar, insalığın sonuydu da biz her şey ölür insanlar yaşarsa, insanlık yaşar zannettik. -İrem YILDIRIM
Nasıl kötü bir zamana denk geldi ömrümüz.
Alt tarafı bir çiçek koklayıp, bir hayvan sahiplenip, birkaç insan tanıyıp sevip gidecektik bu dünyadan. Nasıl kötü bir zamana denk geldi ömrümüz. Vicdansızların, sapıkların, katillerin, nefretin, cehaletin ortasına düştük! Nazım Hikmet Ran
Alıntı

İrem YILDIRIM

, 2020 okuma hedefini ekledi.
İnsanları okumanın yoku, kitap okumaktan geçer.
2020 OKUMA HEDEFİ
0/50 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
50 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı

İrem YILDIRIM

, 1000Kitap'a katıldı.