MrNobody

MrNobody
@0MrNobody0
Enstalasyon/Tablo/Heykel/Kavramsal Sanat ve Edebiyat creation is remembering the void. (yaratım, boşluğu hatırlamaktır.) instagram.com/nobodysartstudi... youtube.com/@nobodysartstud...
Herkes bir akort etsin, dilerim. Yormayın bizi, dilerim.
"Gitarın telleri gibi, insanların da damarları vardır bunu biliyorum. İnsanoğlu için, en tizinden en peşine, en temiz kan sesi veren damardan, kanın yaladığı en kirli damara ve en hayati olanına kadar hepsine akort yapacağım. Her enstrüman farklı sesle konuşur, doğru, fakat hepsinde aynı akordu düzenleyebilirim. Notalar evrenseldir. Bunu da biliyorum. Makam ve ahenk insanlara kalmıştır."
Sayfa 22 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Balıklarda ağlar, hatta yanar bile bazen.
"Biz akvaryumlara şu ve balık olarak bakmadık hiçbir zaman. Balıkların da ağlayabildiğinin farkındayız bu yüzden."
Sayfa 9 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
Nedir derdin? Neyin peşindesin insanoğlu?
"Dişlerimi, elimdeki bardağı, bacak kaslarımı, her şeyimi sinirle sıktığımı fark ettim. Nedir derdin? Neyin peşindesin insanoğlu?"
Sayfa 15 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
es...
"Kalp atışlarını hızlandığı yerlerde eserim ben."
Sayfa 10 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
Her zaman yastığımız altında kalması dilekleri ile.
"Bu gece atıyorum en keskin sanat olan edebiyatı yastığının altına. Yarından sonra, nakşedeceksin harfleri kağıdın dokusuna. Bu geceden önce kitaplar belki en fazla Porto Rikolu bir dilenci kadar tanıdıktı sana ya da kalemler en çok çamaşır makinesi rezistansı kadar aşinaydı ellerine. Korkma! Şimdi ölen bütün büyük şairlerin ruhunu naklediyorum bedenine."
Sayfa 9 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı