MrNobody

MrNobody
@0MrNobody0
Enstalasyon/Tablo/Heykel/Kavramsal Sanat ve Edebiyat creation is remembering the void. (yaratım, boşluğu hatırlamaktır.) instagram.com/nobodysartstudi... youtube.com/@nobodysartstud...
Sıklıkla yapan biri olarak haklı buldum, katılıyorum...
"Oysa başka boyutlarda ki varlıklarla çene çalmak çok normal."
Sayfa 121 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim içinde öyle ve muhakkak çok daha fazlası.
"Benim için gökyüzü açık bir kitap gibidir. Gecelerimi çatıda gökyüzünü inceleyerek geçiririm. Çok kuvvetli bir teleskopum var, biliyor musun?"
Sayfa 111 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Sankisi biraz fazla gibi sanki.
"Sanki onu çağırmıştı. Onun titreşimlerini, düşünce frekansını yakaladığını sanmıştı. Sanki aklı ve ruhu bir anten görevi görmüştü."
Sayfa 61 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Her anda kalbimizin yönetiminde olmak dilekleri ile.
"Başka seçeneği yoktu. Bunu yapmak zorundaydı. Kalbinin yönetimindeydi."
Sayfa 40 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Ve çok daha fazlası muhakkak.
"Onun ve Alex'in kahramanı olduğu bu doğa üstü olaya kıyasla dünyada olan bitenin hiçbir önemi yoktu. İnsanların hayal bile edemeyeceği bir mucizeydi bu "
Sayfa 36 - Pegasus Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı