İbrahim Yıldırım

İbrahim Yıldırım
@0blomov
sosyoloji
lisans mezunu
5 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
4/10
·340 syf.··
2021 1. kitabı
Yazarın okuduğum ilk kitabı, beğendim mi? Hayır! Öncelikle kitabın ismiyle içeriği birbirini tamamlamıyor. I. Dünya Savaşı'nda sıradan insanların sıradan hayatları konu alınmış fakat kitap bana ne savaş sırasında; savaşın toplumlar, şehirler, yönetimler ve en önemlisi bireyler üzerindeki yıkıcı etkisini gösterebildi, ne de kitaptaki insanların karakterlerini ve psikolojisini yansıtabildi. Kitabın yarısı pembe aşk dizilerinde geçen gereksiz diyaloglardan oluşuyordu. Kısacası romanda; ne derin karakter vardı, ne psikolojik karakter tahlilleri vardı, ne de sağlam betimlemeler vardı. Ki yanılmıyorsam Hemingway I. Dünya Savaşı'nda savaş muhabirliği yapıyordu. O yüzden kitapta savaşın yıkıcılığını, acımasızlığını çok iyi betimlemesini beklerdim. Benim okuduğum, derinliği olmayan gereksiz diyaloglardan oluşan bir roman.
Silahlara VedaErnest Hemingway · Habertürk Yayınları · 20017,9bin okunma