O

O
@0guzhankaratas
Puan vermedi·572 syf.··
2021 2. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2021 18:41
Okumaya başladığımda klasik romantizm akımının gereksiz sıkıcı betimlemelerinden dolayı 'ne zaman biter, çok sıkıldım' gibisinden düşüncelere sahipken daha sonra hikayenin bambaşka bir yöne evrilmesiyle 'çok iyiydi bee' gibi bir düşünceye sahip olmamı sağlayan bir romandı.
Notre Dame'ın KamburuVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202242,2bin okunma
Nisa isimli okura yanıt verildi
O
şimdi Victor gibi başlasam güzellemelere karakter yetmezliğinden bitiremem 😂