Okumaya başladığımda klasik romantizm akımının gereksiz sıkıcı betimlemelerinden dolayı 'ne zaman biter, çok sıkıldım' gibisinden düşüncelere sahipken daha sonra hikayenin bambaşka bir yöne evrilmesiyle 'çok iyiydi bee' gibi bir düşünceye sahip olmamı sağlayan bir romandı.