De Luna

De Luna
@0nsra
Bir Volteire havası var sanki bende. Yazılarım sonunu görmeyeceğim bir devrimi başlatıyor.
Bi dedikodunuz dönüyor ama varya öfff Allah affetsin artık
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yüzünü karanlığa döndüğünde odan karanlık olduğunda belirir yüzü. Ne gider, ne gelir. Öylece durur karşında.Bir siluettir o. Hayatına girmek için varolmamıştır... Gitmek için de... Biraz gölge, biraz duvar, biraz sendir o.Ne somurtur, ne gülümsetir. Yine de tekilliği o'na tercih eder insan. Böyledir işte imkansız aşklar.Ne "Sen" varsındır,ne "O"yoktur. Sonra bir gün anlarsın bir başkasına ait olduğunu o siluetin. Arkasında bir karanlık bırakıp gider.Ve ne zaman o karanlığa baksa insan, kendi yüzü ile tanışır yeniden. Dedim ya... Böyledir işte imkansız aşklar. Ne sen varsındır, ne o yoktur.
Bir yanlışa sarılır gibi sarılmıştım ona; Ölümüne kadar sakat bırakarak kendimi... Bile bile... Seve seve... Yeri geldiğinde bir doğru gibi gidecektim yine de... Hazırdım gitmelerin tümüne...
Düşünsenize hayatınız boyunca sadece bir şarkıyı dinleme hakkınız var bu hangi şarkı olurdu sizin için?
Allahım yarrebbim sadece sabır ve dayanma gücü ver para mara sağlık ölüm gerisi bende kendim halletcem