De Luna

De Luna
@0nsra
Bir Volteire havası var sanki bende. Yazılarım sonunu görmeyeceğim bir devrimi başlatıyor.
"kötüsün" dedim."Beni kendimle savaşa sokacak ve o savaşta kendi kendimi yok etmeme izin verecek kadar kötüsün!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umarım ölümüm hayatımdan daha mantıklı olur. -Joker
Biri de çıkıpta baş harfimi biosuna yazmiyo pü
Bi dedikodunuz dönüyor ama varya öfff Allah affetsin artık
Yüzünü karanlığa döndüğünde odan karanlık olduğunda belirir yüzü. Ne gider, ne gelir. Öylece durur karşında.Bir siluettir o. Hayatına girmek için varolmamıştır... Gitmek için de... Biraz gölge, biraz duvar, biraz sendir o.Ne somurtur, ne gülümsetir. Yine de tekilliği o'na tercih eder insan. Böyledir işte imkansız aşklar.Ne "Sen" varsındır,ne "O"yoktur. Sonra bir gün anlarsın bir başkasına ait olduğunu o siluetin. Arkasında bir karanlık bırakıp gider.Ve ne zaman o karanlığa baksa insan, kendi yüzü ile tanışır yeniden. Dedim ya... Böyledir işte imkansız aşklar. Ne sen varsındır, ne o yoktur.