Senin "Tanrı" diye adlandırdığın şeyin, gerçekten var olduğunu biliyorum, ama senin sandığından başka türlü: Uzaylarda kozmik enilk enerji olarak, bedeninde sevgi olarak, senin dürüstlüğün olarak ve kendi içinde ve dışında doğayı duyumsaman olarak.
Canlı varlığın güvenliği ve çocuklarımızın korunması için savaşan kişi, hem kara hem de kızıl faşistin karşısında olmalıdır. Kızıl faşist bugün, geçmişteki kara faşist gibi, caniyane bir ideolojiye sahip diye değil, canlı ve sağlıklı doğan çocukları kötürüm, kukla ve erdem bunağı yaptığı için; ona göre, devlet adaletten önce, yalan doğrudan önce, savaş barıştan önce geldiği için; çocuk ve çocuktaki canlı varlığı korumak, bize kalan tek umut olduğu için.