P..

P..
@1000k1000k
Fzt
Lisans
Üsküdar, 23 Temmuz
17 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
İnsan hep eskiyi özler..hep daha eskiyi..daha da eskiyi..giderek hayatimiz mi kötüleşiyor diyedir bu yoksa eskiler yasanip geçince mi kiymete bindiğinden...bilemiyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ha ama bence Allah'ı sevin..bizi daha "biz"bile değilken seven bi tek Rabbimizdi...seviyorum ölüyorum bitiyorum diyenler hani nerde bakın..herkes gider arkadaşlar herkes pes eder herkes vazgeçer...Tek vefalı yari insanin Rabbidir..
Bazen birisiyle aranızda bi bağ oluşur bulutların üzerine çıkarsınız..ama çıkış ne kadar çoksa düşüş de işte o kadar çok ve hızlı oluyo..benden size küçük bi tavsiye sevmeyin abi,değer vermeyin..gidin bi çiçeği sevin onun size geri dönüşü daha çok keyif verecek emin olun..
Birisi için bu beni çok seviyo,bana çok değer veriyo yada işte şu da benim için neler yaptı onun gibisine bi daha zor denk gelirim gibisinden beylik laflar etmeyin..herkes ama herkes geçici bu hayatta..sevgisine en güvendiğiniz insan bile vazgeçiyor sizden.yeter ki onlar bi güvence bulsunlar..anında vınnn..
Keşke insanların bizimle ilgili gerçek düşüncelerini bilmenin bi yolu olsaydi