Halil

Halil
@1000kitq
Kadere inat yaşıyoruz işte
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kusura bakma yüreğimin ayarı yok sevince Çok Seviyor işte
Boş versene Aşk mı kaldı artık Herkes gördüğünü sever olmuş Ne olduğuna değil ne verdiğine bakar olmuş
Güzel Günler bize gelmiyorsa konum atsın Biz gidelim
Biz başka severdik O yüzden herkesi sevemedik ya onlar korkaktı ya da biz fazla cesurduk