Halil

Halil
@1000kitq
Ağaç ne kadar yüksekte olursa olsun yaprakları yine yere düşer
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini ne kadar büyük görürsen gör Ben de sadece Gözümün gördüğü kadarsın ötesi yok
Ben ağlarken yanımda yoksan ben gülerken Gölge yapma
Gidişin bir ambulansın siren sesine benziyordu yol vermekten başka çarem kalmadı
Üstüne basarak söylemiştim Seni seviyorum diye sen ise üstüme basa basa gitmeyi tercih ettin