Kitabın adına yakışır bir kitap... İki ayrı dünya, iki ayrı hayat, farklı travmaların büyüttüğü iki insan.
Biri canlı bir şehirde diğeri bir adada. Buluşmaları ayrı güzel ayrılmaları ise çok üzücü
Merhaba ile Hoşçakal arasında geçen güzel duygular bırakan bir kitaptı
Okuyunuz