Ölmem ya da ölmemem bir şey değiştirmez. İnanç ölümden güçlüdür ve ölüm de utançtan asildir. Hayatı önemsiz gösteren umudun tadını çıkaralım. Hoş geldin yeni özgürlük sabahı. Allah'ın dediği neyse o olsun.
Büyük eylemlilikler küçüklerini kesintiye uğratmıyordu. Toplum yüce meselelerle önemsizeri kucaklayıp ikisini de eşit derecede hoş karşılayacak kadar esnek olacaktı daima. Ama dur bakalım... Anneler hayatın parçası değil miydi? Annesi onu doğurmuştu ve oğullar devrimin yakıtıydı. Annesi onu beslemişti ve beslenmek oğulların yakıtıydı. Aslına bakılırsa hayatta hiçbir şey önemsiz değildi.