Barış ORUÇ

Barış ORUÇ
@1234567brs
Lise de şiir yazmaya başlamak çok güzel... Ben Barış, 15 yaşındayım kendi şiirlerimi kendim yazıp;kendim okurum "Sanattan yana doğmuş ruhum,ben edepli necip kulum"