e

e
@123456eysan
𓆸
Anıların güzel olanları da, kederli olanları da insanı hep hüzünlendirir.
Reklam
Bak bir kitap diyor"insan unuttuğuyla tekrar tanışabilir"bu cümle bir gün lazım olursa umudumuz olsun.
Beni tanıdığını sandı. Oysa beni tanıyan herhangi bir kimsenin tanıdığı kadar az tanıyor beni. Kendim bile tanıyamıyorum kendimi.
Artık sadece gerçekçilikten yanayım, mucizeler konusunda çok ders aldım.
"Ne derlerse desinler,doğrusu okumak kadar zevkli bir şey olamaz!İnsan kitap dışında her şeyden o kadar çabuk bıkıyor ki!"
Reklam