Enes

Enes
İngilizce Öğretmeni/meb
55 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Bence bir insana ağlaması için ortada bir neden bulunmadığı açıkça anlatılır ve durum kendisine mantık yoluyla kanıtlanırsa, artık ağlamaz olur. Öyle değil mi? - O zaman yaşamak çok daha kolay olurdu.
Reklam
Eğer ben, "Napolyon olsam gider miydim gitmez miydim?" diye kendimi yiyip bitirmişsem; bir Napolyon olmadığımı açıkça hissetmiş olmalıyım.
Herkese karşı takındığı ölçülü, uysal, boyun eğer tavrıyla, felaketlerden kaçınabileceğini sanıyordu. Müthiş bir duş kırıklığına uğramıştı.
Bence zeka olağanüstü bir şeydir; doğanın süsü, hayatın avuntusudur.