İkisi de belli bir süreliğine hayatının anlamını, ötekinin hayatında buluyor. Yakında ikisinin tek bir hayatı olacak: anlamdan yoksun, ağır ve kayıtsız bir hayat, gelgelelim bunun farkına varmayacaklar.
"Inanın bana, tecrübelerime dayanarak konuşuyorum. Bütün bildiğimi hayattan öğrendim." Hayat, onlar için düşünme sorumluluğunu üzerine alır mı? Bu kişiler yeniyi eskiyle; eskiyi de daha eskiyle açıklar. Sonuç olarak hiçbir şey anlamazlar.