Sesini yükselt
Kısık sesler pasif seslerdir. Pasif sesler kötü seslerdir. Sesini yükselt.sözünü yükselt.Sevdan daim dilinde olsun. Sloganlarını yüksek sesle haykır. Mazlumun sesi olsun sesin. Ezilenlerin sesi. Kardeşliğin, barışın, sevginin ve özgürlüğün şarkısın yüksek sesle söyle
Artık hayırlı ekonomiyi, küçük olanın güzelliğini daha fazla konuşmalıyız. Kanaatkâr bolluk toplumu ancak ve ancak özsınırlama ile gelecek, yani bizim kendi nefsimizi gemleyebilmemizle. Böylece sınır tanımaksızın ihtiyaç ve ürün yaratmanın şeytani çemberinden çıkabiliriz.
Hep ötekinin bakışına ayarlı yaşamak, bu yeni şeffaflık ideolojisinin şiddetidir. Sadece ifşa ettiğim değil ama belki en çok “kendimi gizlediğim yerim ben”