Sena

Sena
@1421_
İmkansızlıklar imkan dahilinde.
"-Ağlamak kötü bir şey mi? -Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? -Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"-açabilirsin artık o şarkıyı, anısı kalmadı."
" Gitmek sadece bir eylemdir, unutmak ise kocaman bir devrim." -Nazım Hikmet
"Biliyorum. İçimde incinmiş bir çocuk ağıdı, avuç avuç cam kırıkları göz bebeklerimde, düşmemek için kendime tutunuyorum."
Opia, Bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun his.