Kalbin ağrıdığı zaman bütün dünya durur.
Ne kadar zeki, ne kadar güçlü olduğunun önemi kalmaz. Kalbin kırıksa işin bitmiştir.
Çünkü kalp kurallara uymaz, başına buyruktur.Doğru ve yanlışı yoktur.
Ben her insanın içinde yeterince zorlandığında ortaya çıkakan bir karanlık olduğuna inanırım. Kendimi her zaman toz pembe gördüm ya da bebek mavisi. Hayatım boyunca hiç kimseyle kavga etmedim, kimseyi kırmadım. Bunu yanlışlıkla yaptıysam bile gidip özür diledim.Her şeye iyi yanından bakarım. Havanın her halini severim. Bulutlar beni kötümser yapmaz. Demek istediğim şu ki Sidra, hayatın hep iyi tarafında kaldım. Kötücül çizgiye yaklaşmayı bırak, o çizgiyi görmedim bile.
Başarısızlık da tıpkı başarılar gibi bize ait ve başarı kadar normal bir ihtimal.
Her şeyde başarılı olsaydık zaten başarılı olmanın bir anlamı olmazdı.