Muhammedçelik

Muhammedçelik
@1571_
. Îman, insanı insan eder. Belki insanı sultan eder. Öyle ise, insanın vazife-i asliyesi, îman ve duâdır
Allah derki kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım ve mevsimler geçer gölge veren ağaçların dalı kurur canından saydığın yar el olur aklın şaşar dostun düşmana dönüşür düşman kalkar dost olur öyle bi garip dünyaki olmaz dediğin ne varsa hepsi olur düşmem dersin düşersin şaşmam dersin şaşarsın en garibi budur ya öldüm der durur yine yaşarsın!
Muhammedçelik isimli okura yanıt verildi
Muhammedçelik
Saol cukurca bugün sakin sessiz huzur dolu
Reklam
Allah derki kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım ve mevsimler geçer gölge veren ağaçların dalı kurur canından saydığın yar el olur aklın şaşar dostun düşmana dönüşür düşman kalkar dost olur öyle bi garip dünyaki olmaz dediğin ne varsa hepsi olur düşmem dersin düşersin şaşmam dersin şaşarsın en garibi budur ya öldüm der durur yine yaşarsın!
Muhammedçelik isimli okura yanıt verildi
Muhammedçelik
Maşallah allah bozmasın ne güzel oku kardeşim
Allah derki kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım ve mevsimler geçer gölge veren ağaçların dalı kurur canından saydığın yar el olur aklın şaşar dostun düşmana dönüşür düşman kalkar dost olur öyle bi garip dünyaki olmaz dediğin ne varsa hepsi olur düşmem dersin düşersin şaşmam dersin şaşarsın en garibi budur ya öldüm der durur yine yaşarsın!
Muhammedçelik isimli okura yanıt verildi
Muhammedçelik
Sizin uykunuz yokmu ya hadi ben nöbetteyim siz ne yapıyonuz anlamadım
Allah derki kimi benden çok seversen onu senden alırım ve ekler onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım ve mevsimler geçer gölge veren ağaçların dalı kurur canından saydığın yar el olur aklın şaşar dostun düşmana dönüşür düşman kalkar dost olur öyle bi garip dünyaki olmaz dediğin ne varsa hepsi olur düşmem dersin düşersin şaşmam dersin şaşarsın en garibi budur ya öldüm der durur yine yaşarsın!
Muhammedçelik
Ömer kardeşim kaynağından bigim yok ama doğru ve anlamlı bi söz olduğu için bence sıkıntı yok