Merhaba
Hadi bir etkinlik yapalım.
Soru 1 =2020 sizin için nasıl geçti ?
Soru 2=2021 hedefleriniz nedir ?
Ve son olarak ben bu iletiyi 2021 bitince tekrar paylaşlacağım böylece 2021 ' deki hedeflerinzi gerçekleştirdiniz mi ? 2021 nasıl geçti görmüş oluruz.
NOT=2021'de bunu okuyacak kendinize bir not bırakın. 😊🙂
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kimse sizin için canını vermez . Buradan geçen herhangi bir yolcu benim gülümün size benzediğini sansa bile o tek başına topunuzdan önemlidir. Çünkü üstünü fanusla örttüğüm odur ,rüzgardan koruduğum odur ,kelebek olsunlar diye bıraktığımız birkaç tanenin dışında bütün tırtılları uğrunda öldürdüğüm odur.Yakınmasına ,böbürlenmesine hatta susmasına kulak verdiğim odur.Çünkü benim gülümdür o ."
"Yalnız evcilleştirdiğin şeyleri tanıyabilirsin," dedi tilki ,"insanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık. Aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan .Ama dost satan dükkanlar olmadığı için dostsuz kalıyorlar .Dost istiyorsan beni evcilleştir işte..."