İnce bir sızıdır kalbimde sevda...yeni hüzünlerdir payıma düşen...kulağımda hüzünlü bir melodidir senle yaşadıklarımız ya da yaşattıkların mı desem..
Alıp başımı gittiğim için sitemde edemezsin..ağlama faydası yoktur çünkü bazı günleri Onarmaya...Bekleyen her şey gibi değişti hislerim ve hissettiklerim.
A.E