📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan yasarkende ölebilir der Kafka...öyledir bazen öyle acılar yaşanırki yaşayan ölüden bir farkın kalmaz ..Hayat enerjin, gözlerinin feri, yarınlara olan ümidin hepsi birden yok olmuştur çünkü..
A.E
Ben böyleyim diyerek kendini hiç düzeltmeye çalışmayan tüm fedakarlığı karşısındakinden bekleyen insanlarla anlaşmak çok zor sen öyleysen ben de böyleyim hadi napıcaz şimdi.