ˇAzref

İnsan hangi yola çıkıyorsa çıksın, başlangıç noktası kendi olmalı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitaptaki satırlar buluşturur bizi. Aynı duyguları hisseder aynı düşüncelere kapılır, aynı hayalleri kurarız belki..ツ ˇ𝓐𝔃𝓻𝓮𝓯
Sen hakkını vererek yaşa, gerisi kendiliğinden gelir.
"Çünkü insan kendi özünü ne kadar erken fark ederse, kendisiyle ne kadar erken ilişki kurarsa o kadar yaşıyor demektir."