ˇAzref

Değil mi ki rahmet, Allah ile kulun arasında dua denen bir alışveriş.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Rahmet dendiğinde gözleri göğe çevriliyor insanın. İyiliği, güzelliği, sükûneti göklerde arıyor.
Nefis haddini bilip arayanlardan değil, ayak izini bile bulamayandır. Bak yürüyoruz, arkamıza baksak çamurun içinde ayak izimizi bulamayız. Oysa her adımı gözlerden ziyade gönlümüzle görmemiz gerekiyor. Mülk suresinde Allah (c.c.) neden iki defa bakılmasını emrediyor, hiç düşündün mü? Biri göze, biri gönüle çağrıdır Allahuâlem.
Ben annemi beyaz bir bulut gibi görmek isterdim.
Ve zamansızlığın içinde savruldum.