Başımı alıp gelesim var sana,
Tüm pişmanlıklarımla tüm Günahlarımla
Ellerimi açıp yalvarmaya ihtiyacım var
Önünde namaz kılmaya,
Bir Yasin-i Şerif ferahlığına
Huzurunda akan göz yaşıma
Kapında durup sana doya doya bakmaya
İhtiyacım var.
Ve geldim Ya RAB sana geldim
Bi çare olarak, Günahkar olarak,
Yorulmuş olarak sana geldim
Sen beni bırakma, Sen beni affeyle demeye İhtiyacım var.
Sen beni bırakırsan ben yolumu kaybederim, Ben yok olurum, Ben Kaybolurum Ya RAB…🤍