Şeyma sırma

şöyle sorarlar bana; "Neden sesin çıkmıyor?" Önceden nasıldım diye düşünürüm o an. Ne yapıyordum acaba, bağırıyor muydum, habire insanlara toplu mesaj mi atıyordum, ne yapıyordum da sesim çıkıyordu bir zamanlar. Pencere önündeki çiçeklerin de hiç sesi çıkmıyordu oysa. Pencerelerin, perdenin, kitapların. -Ama onlar eşya. Biz insanız. Bizim susup kenara çekilme hakkımız alınmış, hatırlamadığımız bir zamanda. Taşın ortadan çatlamaya hakkı vardır ama insanın değil.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Reklam
-Kimseye yanlış yapmadım şeyhim! - Yanlış insanları "kimsen" yaptın ama!
Sayfa 75·Kitabı okudu
Birine tüm samimiyeti ile dokunan olmak. Biriyle yola tutunmak. "O dahi nasiptir, her gönle tenezzül etmez."
Sayfa 64·Kitabı okudu
"Gönlüm uçmak dilerken semavi ülkelere; ayağım takılıyor yerdeki gölgelere." #Nfk
Dedim ki: ben şimdi nasıl anlatayım onu düşündüğümde sol kaburgalarıma giren ağrıyı! Ne zaman hayale dalsam onsuz olacak diye kursağıma dizilecek hevesleri?
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam