Rabia

Rabia
@1Moonlightt
Takip etmeyin, mesaj atmayın. Atanı engelliyorum
@1Moonlightt·
·
sabitlendi
"Peki ama geçen yıllar, ömrün en iyi yılları ne olucak? Yaşadın mı, yoksa yalnızca yaşadığını mı sandın?" #Fyodor Dostoyevski Sadece anı yaşa!
Reklam
Nefret ettiğiniz insanla iyi geçinme çabasına siz medeniyet diyorsunuz, ben sahtekârlık diyorum. #bukowski
Haklıyken dahi özür dileten bu hayattan, beklenti ne olabilir ki?
Duyguları açığa veren gözler olmasa kalp hislerin mezar taşı olurdu. #alıntı
Merhamet, empati, nezaket... İnsanı her şeyden güzelleştiren üç etkendir.
Reklam