Rabia

Rabia
@1Moonlightt
Takip etmeyin, mesaj atmayın. Atanı engelliyorum
Bugün 25 oldum. Otuza beş kaldı. Yaşlılık değil de bir ömürü sefalet içinde çürütmek zoruma gidiyor. Gençliği yaşayamadan orta yaşa yaklaştım. Yazık oluyor bu ülkedeki benim gibi gençlere. Bugünün hiçbir anlamı önemi yok. Yaşanmamış bir hayatın nesini kutlayayım ?
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
21. yüzyılın en doğru tespiti:
"Cehalet eskiden de vardı ama hiç bu kadar özgüven sahibi olmamıştı."