Hep bir kargaşa halinde insanlar şey gibi sanki kargaşada kaybolmuş ve kaybolmaya mahkum gibiymiş herkes bir ağızdan konuşuyor boş insan değilim imajı vermeye çalışıp aslında boş yapmaya mahkum gibi gözüküyorlar yapmayın yapamıyorsunuz zaten hep aynısınız değişemezsiniz boş olarak kalacaksınız ufak fikirli insancıklar...