İlk defa anladım ki ; paylaşabilmek için insanın simidinin olması yetmiyor, kuşlara da ihtiyaç var . Üstelik kimin kime teşekkür edeceği de belli değil.
"Gönül dili " "biz" i gerçekten hissettiğin zaman ortaya çıkan duyguların ,ilişkilerin dilidir . Yani biraz Yunus Emre'ye aşinaysan,bu dili bilirsin . Bu evrensel bir dildir;altı aylık bir bebek bile bu dili hisseder .