|Kitap 3 bölümden meydana geliyor arkadaşlar. Üçünde de verdiği mesajlar o kadar anlamlı ve derin izler taşıyor ki tam bir ders niteliğinde. Bölümün sonunda istemsizce "yaa böyle yaparsan sonucu böyle olur işte" diyorsunuz:)) 1 günde okuduğum, elimden bırakamadığım bir nevi öğüt kitabı oldu benim için. Eğer okumadıysanız bir an önce okumaya bakın derim ben çünkü oldukça akıcı ve keyifli bir kitaptı. Kesinlikle tavsiye ediyorum♧
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biliyorum ki, insanlar sadece kendilerini düşünerek var kalıyor gibi görünseler de, aslında onlara hayat veren tek şey 'sevgi'dir. Seven Tanrı'ya, Tanrı sevene yaklaşır. Sevgiyi var eden sadece O'dur çünkü.