Sonu belli değil yalnızlığın...

Sonu belli değil yalnızlığın...
@1Telatabi
Sen kendin olduğun zaman güzelsin...
Her şeyin hayırlısı olsun...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Riya mîn durê Tiyîm, bêhâlım Çawe mîn te dîgêre Dılemin gırân te jı mır Jî bona evinâte sağ dıbînım Yolum uzun Susuzum,halsizim Gözlerim seni arar Yüreğim ağır gelir bana Aşkın için yaşıyorum...
Hayat ne tuhaf Bir taraftan düğün dernek, bir taraftan yas içinde insanlar Yalan dünya ah yalan dünya!
Kıymetini bilmeli insan Her saniyenin her dakikanın her saatin kıymetini bilmeli İyi ki yaşamışım demeli... Su gibi akıp giden, durdurmaya gücünün yetmediği zamana karşı direnip inadına yaşamalı, hayatı sevmeli.... (Benden)
Kararsızlık
Kararsızlıktır insanı kendinden alan Kararsızlıktır insanı umutsuz eden Kararsızlıktır insanı yoran Sahi neydi kararsızlık... Sevip sevmemek mi Evet ya da hayır mı Gül ya da gülme mi Yaşa ya da yaşama mi Çalış ya da çalışma mı Neydi insanı bu kadar inciten Kararsızlık mı Neydi Neydi kararsızlık... (Benden)
Duygular