Hayat ne kadar garip bir döngü..
Sevebilmek istiyorsun,
İnanabilmek istiyorsun,
Güvenebilmek istiyorsun.
Sonra bunların aslında kaybettiğin değerler olduğunu anlıyorsun.
Yaş aldıkça, yaşanmışlıklar artıkça ve çevrende gördüklerinle artık olmaz diyorsun.
Ama insansın ya işte olsun da istiyorsun.
Gerçekten bir gün olacağına da inanıyorsun.
Nasıl bir döngü, yaşamadan bilemiyorsun.