-Öğretmenim bak atletime😂
-Atletimizi kimseye göstermiyoruz birtanem.
-Ama ben ben ben Sen bugün bizim arabamızla gelsene öğretmenim.
-Nereye geliyim?
-Evine götürürüz seni arabamız pejo bizim .
Teşekkür ederim Gökçem ben kendim giderim.
Kucaklaşma 😂
-Ama ben senin yanında dursam şurada olur mu?
-Arkadaşlarınla oyun mu oynasan?
-Kitabına bakıyım mı?
-Al bak bakalım😂
Öğretmenim sen neden bununla geziyon?
... A few moments later...:)
Öğretmenim babamı kazıkladılar biliyor musun?
-Kim?
-Amcam
-Ailemizle ilgili özel şeyleri kimseye anlatmıyoruz bebeğim😂
-Sen deniz kızı mısın?
-Hayır tatlım değilim😂
-Büyük bir deniz kızına benziyorsun:)
"Bir kitapta şöyle bir şey okumuştum: 'Anlamsız yaşam'. O anda anlamıştım bunun ne demek olduğunu. Böyle bir yaşamı biliyorum çünkü... düşünceler vardır, ama birbirlerine bağlı değildirler, çobansız koyunlar gibi dolaşır dururlar kafalarda, onları bir araya toplayacak kimse yoktur. Anlamsız yaşam dediği bu olsa gerek. Arkama bakmadan kaçardım öyle bir yaşamdan."