Teta

Teta
@1Teta
Dijital günlüğüm; biraz kendimle sohbet biraz da duyduklarınız..
Asıl tutsaklık sevgisizlikti. Sevgisizlik cehennemdi. Cehennem bu dünyanın her yerindeydi.
Sayfa 202·Kitabı okudu
Reklam
Kendi dünyasında kaybolan birinin yol sorabileceği tek kişi yine ve yalnız kendisidir.
Sayfa 183·Kitabı okudu
1000Kitap
Hepimizin kabusları vardı ama en kötüsü bu kabusları yalnız başına yaşayıp kalabalıklarda gülümsemekti.
Sayfa 157·Kitabı okudu
1000Kitap
Aynadaki ben, bu sana..
Yorucu bir hayat hikayem vardı fakat eşsizdi.
Sayfa 137·Kitabı okudu