Nermdil

Nermdil
@1_Nermdil
Bu yüzden olumlu olanı büyütmemiz gerekiyor, bunu bizim başlatmamız gerekiyor.
Reklam
İnsan, bir tür zırh gibi kendisini dış dünyanın tasallutundan kabalaşarak, hoyratlaşarak koruyabileceğini sanıyor.
Bir "paçozlama" var insan ilişkilerimizde. Ötekini çok fazla nazar-ı itibare almama, "Önce ben!" deme hastalığı, sokakta her yere sirayet etmiş halde. "Önce ben," demekle "Önce can," demekle kalmıyor hoyrat insanlar, hiçbir zaman, sonrasında bile "canan" diyemiyorlar artık.
Keder, 'sevgi'nin eli dışında hangi el değse kanayan bir yaradır; 'sevgi'nin eli değdiğinde bile kanar ama ıstırap vermez.
Sayfa 130
Kalp, hoyratlığın en görünmez olanını, en dile getirilemeyenini bile hisseder, işte bu yüzden, nazik olmayan bizi kolaylıkla incitebilir.
Reklam