Nermdil

Nermdil
@1_Nermdil
İyilik, evvelemirde her insanın saygın olduğunu, her insanın yaşamaya hakkı olduğunu, her insanın saygı görmeye hakkı olduğunu teslim etmekle başlar. İyilik, bütün varlığın birbirine bağlı olduğu bilinci ve hepimizin aynı varlığın değişik yansımaları olduğumuz inancıyla ortaya çıkabilen bir şeydir.
Reklam
Onların ruhu iyiliğin eliyle de iyileşemeyecek kadar incinmiş ve parçalanmıştır.
“Günah bir yaradır, leke değil. İyileştirilmesi, tedavi edilmesi gerekir.” Kötülüklerimizle bir başkasını yaraladığımızda, tövbe ile silinebilecek bir leke değil, kendi elimizle, aktif bir nedametle iyileştirmemiz gereken bir yere bırakırız. Yaratan, lekeler konusunda rahmeti gazabını aşmışken, yaraları nasıl iyileştirdiğimize dikkat kesilir.
İyiliğin muhabirleri olmalıyız!
Sayfa 200
Süfyan-ı Sevrî der ki, “İhsan, sana kötülük yapana iyilik yapmandır. İyiliğe iyilik bir alışverişten ibarettir.”
Reklam