Ümit Yaşar Oğuzcan sevgilisine; Seni seviyorum başına gelecek her türlü küçük ve büyük bela bendendir dememişte şöyle demiş:
“Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde
Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa
Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde
Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa
Bil ki seni düşünüyorum….”