Beyefendi

Beyefendi
@1beyefendi_
Alayına kırgınım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bak, burası insana ölümü özleten dünyadır
1000Kitap
Çocukluğa övgü 23 e sövgü
Nasılsın sorusunu ekseriyetle soracaklar iyi değilsin çocuk. İlk okul yaşların nasıl? Dolu dolu asıyor musun okulu ya da hala canını boğazında hissedene kadar koşturup haşerelikler ediyor musun? Şu an kaç yaşındasın çocuk? Efendim Ben mi? Beni mi sordun? 23 toplasan etmem ama 23 kadar genç, 23 kadar çocuk, 23 kadar yaşlı... Ortaokulda sorguluyor musun hala yaşıtlarını? O çok sevdiğin arkadaşın o yağmurlu günde temiz bi dayak attırdı mı yine heh düştüğünde kanayan dizlerin miydi yüreğin mi? Koştun mu arkasından sarılayım diye kaçtı mı senden? Ben mi ben hala yas tutuyorum utanmadan buldum aynısından bir tane daha. Bir kere daha kanadı dizlerim nankörlük, vefasızlık bir kere daha beynimi durdurdu idrak edemedim, uzun süre yakıştıramadım. Kırılmaların hala aynı mı çocuk batıra kanata mı kırıyorla? Bende hala aynï biriciğim dedikten sonra hiçmişsim hatırlatıyorlar elimi neye uzatsam boşta kalıyor düşüyorum boşluğa yine ben kaldıriýorum beni. Annen hala sevmiyor değil mi seni? Hiç değişmedi ezilmeyi de ondan ezber ettin ya ondan canla başla haklı çıkmaların. Hala kimse tutup kolundan konuşmadı değil mi? Canını acıttım, canımı acıttın ama sevgiden geçecek sakin ol ben yanındayım demedi değil mi çocuk? Ya baban nasıl hala ilk seni kırıp parçalıyor mu? Duygularının yok sayılmışlığını da o öğretti değil mi? Güvenilmez erkeklere babandan yadigar değil mi? Ha çocuk cevap ver Allah aşkına yalnız bırakma beni yapayalnızım. İtiraf et işte çocuk ben 23 iken, sen 4,5,6,10... öyle değil diyorlar öyle yalan söylüyorlar ben bu dünyada o kadar yalnız olamam sen beni bırakamazsın bu dünyada. Temiz, saf mısın hala? Ben değilim. Hala geceleri uyurken bir elini bir diğerinin avucuna koyup tamam sakin ol ben varım diyor musun? Var mısın sahi nolur varım de delireceksem yalnız olmadığımı
1000Kitap
Güzel dünlerdi tekrarı olmaz
...kendimi bildim bileli yüzüstü yatarım. diğer türlü uyuyamam sanıyordum ta ki kafasını göğsüme koyana kadar. hayatımda hiç bu kadar huzur dolu bir an yaşamamıştım. Yaşamışsam da o an silinip gitti hafızamdan. Şimdiye kadar yaşadığım en büyük lüks olduğuna yemin edebilirim.
1000Kitap