Anlıyorum deme bana! Anlayabilir misin hissettiklerimi?
Bakabilir misin hayata benim gözlerimden?
Çözebilir misin beynimin gizemini?
Silebilir misin unutmak istediklerimi?
Ruhumda kopan fırtınaları canlandırabilir misin hayalinde?
Yaşayabilir misin aynı acı ve üzüntülerimi?
Boşuna anlıyorum deme bana!
Kendimi ben bile anlayamadım daha...
geriye dönüp baktığımızda zaten olamayacak hikayeler değil, olacak gibi olup da olamayan hikayeler üzer bizi. ya atmamız gereken bir adımı atamadık ya görmemiz gereken bir bakışı göremedik ya da içinde yaşadığımız "o an"ın kıymetini anlayamadık..
bir gece,
gecede bir uyku,
uykunun içinde ben.
uyuyorum,
uykudayım,
yanımda sen.
uykumun içinde bir rüya,
rüyamda bir gece,
gecede ben.
bir yere gidiyorum,
delice.
aklımda sen..