é

é
@1esma_1
gizlenmek zevklidir; bulunmamak felâket.
ölmeyecek miyiz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes şiir dizme peşinde. kimse neden diye sormuyor
Zihniniz o kadar çok başkalarının hayatını izledi ki, kendi hayatını yaşamaya enerjisi kalmadı.
Kapkara odama sırtımı dönüyorum. sanki köşede daha da kara bir şey beni bekliyor
Gelecekte yaptığımız planların kaçında varız kaçında yokuz