Kayıp diyar..

Kayıp diyar..
@1garip_sair

Kayıp diyar..

, bir kitap okudu
10/10
·121 syf.·
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Sirya
9.4/10 · 259 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaderin izin vermediğine, şansin gücü yetmez....
İnsan yanindakiyle yaşar ,aklindakiyle ölürmüş..
Karşımdasın işte... Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni. Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Kalbime gömdüm sözlerimi, ceset torbası oldu yüreğim. Tıkandığım o an, Elimi nereye koyacağımı şaşırdığım o an işte, Aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim. Ellerim boşlukta, ben darda kaldım. Ellerim buz gibi, ben harda kaldım. bitti artık hepsi... Köşeme çekildim, hani hep kaldığım köşeme. Bakış açım belli oldu yine. Geride kalan, ardından bakar gidenlerin. Bir meltem olacak rüzgarım dahi kalmadı benim. Dağlara çarptım her esişimde. Yollara küfrettim her gidişinde. Demiştim sana hatırlarsan: ?Önemli olan ?zamana bırakmak? değil, ?zamanla bırakmamak?tir..? Şimdi bana, geçen o zamanın Unutulmaz sancısı kalır Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim... Ahh benim papatya kokulu sevdiğim🌼
Gidilmemiş yerlerin, okunmamış kitapların dilimin ucuna takılıp kalmış cümlelerin pişmanlığını duyuyorum en çok içimde.. Velhasıl kelam azizim nasipten öte yol yokmuş..