Otobüste iki kişilik koltukta tek oturuyorum bir teyze bindi arkadan farkedince hemen buyrun teyzecim diyecektim ki baktım diğer tekli koltuklardan birini işaret ederek, biz iki kişiyiz buraya otursak dedi, dedeyi işaret ederek :))
Bilmemdir neden çok çok hoşuma gitti 🦋 Muhtemelen ileride ben (: