Sayın Başkan'ı büyük bir merak ve beklentiyle elime almıştım. Zira kitabın arkasında yazan cümle (Güney Amerika ülkelerinde ne zaman bir devrim ya da darbe havası esse kitapçı vitrinlerinden ilk kaldıran kitap) beni fazlasıyla etkilemişti. Ancak sayfalar ilerledikçe yazarın okura aktardığı siyasi ve toplumsal manzaraları yüzeysel ve yavan buldum.
Olayları hem başkanın hem de zulme uğrayan karakterlerin perspektifinden daha derinlemesine görmek iyi olurdu diye düşünüyorum.