Gidişi ... Gelişi kadar hoş olmadı .. 1K dm sı kapatılmalı bence ...
Selam 1k👋
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1k?
Alıntı platformu mu, Instagram mı belli değil. Ne olmuş 1K'ya? İlk zamanlar karşılaştığımız şeyler: alıntı, incelemelerken şimdi fotoğraflar boy boy. Bir şeyi amacına uygun kullanmamak en çok bizim milletin işi gerçekten.
1000Kitap
Günaydııınnn 1k ailesiii🌸🎐 Harikanız uyandıı
Bir Kahve Lütfen :) Gün Aydı ☀️
Günaydın 1k