📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neyse ki adam dini bütün biriydi de “bundan sonra aldığınızın yüzde onu benimdir” deyip soruşturmayı kapattı. Çaycısından bakanına, oradan en yukarılara kadar herkesin payını aldığı adil bir düzen kurmuşlardı adamlar. Yemeyenler sadece solcu sendikacılardı ama onlar da bol bol sürgün, soruşturma, mitinglerde polis dayağı falan yiyorlardı. Yemeyen yoktu yani. Herkes meşrebine göre.