Yazarla tanışma kitabım olan bu eser insanın iç sesiydi sanki ..
Söylemek isteyipte söyleyemediklerimiz, Sustuklarımız, Kırgınlıklarımız, ve sevinçlerimiz vardı içinde …
Yazar duygularını o kadar güzel yansıtmışki , kitap içinizi ısıtıyor..
Kişisel gelişim türünde olan bu kitabı sevdiğimi hemen eklemeliyim..
Kitabın ismi bile çok ilgi çekici
Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim